Skip to content

Termenii și Condiții Spălare

Acest regulament are valoare de contract între Spălătoria MR. CARPETINO SRL numit Prestator şi beneficiar numit Client considerându-se acceptat de comun acord la momentul primirii bonului de comandă.

Clientul este de acord cu utilizarea și prelucrarea datelor sale personale în scopul îndeplinirii activităților specifice, cu respectarea prevederilor legale. Determinarea suprafetei se efectueaza la punctul de lucru. Plata se va face la momentul livrarii.

Clientul este responsabil să îl informeze pe Prestator dacă produsele sunt sensibile la anumite tipuri de spălare sau detergenți. Prestatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru covoarele care se pot spala doar chimic (fara apa). Articolele din fibră naturală, mătase sau blană naturală sau cele care conțin componente din aceste materiale se vor curăța pe răspunderea clientului.

Clientul își asumă răspunderea pentru produsele deteriorate aduse la curățat. Dacă Clientul solicită covoarelor într-un mod contrar opiniei specialistului sau indicațiilor de pe etichetă, aceasta se va face pe riscul său. Dacă produsele predate își modifică dimensiunile sau se deteriorează din cauza uno vicii ascunse (defecțiuni provenite din insuficientă rezistență a țesăturii, coloranților, etc.) Prestatorul este absolvită de răspundere.

Prestatorul nu își asumă răspunderea pentru petele dificile care nu ies în urma proceselor de curățare (ulei de motor, plastelină, vin roșu, etc.) Prestatorul este absolvită de răspundere in cazul neexecutarii prestaţiilor la termen datorita terţilor inplicaţi(lipsă energie electrică, lipsă presiune apă, etc.).

În cazul în care clientul nu va ridica articolele în termen de două luni Prestatorul își rezervă dreptul de a dona articolele unor insituții de binefacere, considerându-le abandonate.

Prestatorul nu este considerată răspunzătoare pentru pierderea, deteriorarea, distrugerea sau furtul unei comenzi, dacă aceste daune sau pagube sunt generate in urma uneia dintre urmatoarele situaţii: Forţa Majoră (făra a se limita la aceasta), care include:

  • cauze umane: razboaie, revolte civile, revoluţii, starea de asediu, etc
  • cauze naturale: inundaţii, tornade, incendii naturale, cutremure, etc.

RECLAMAŢII
Reclamaţiile se vor inainta telefonic la numerele de contact afişate într-un interval de 12 ore de la momentul primirii articolelor de către Client, in scris pe email sau prin intermediul formularului de contact.

CONFIDENŢIALITATE
Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal, Prestatorul are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană.


Prestatorul işi rezervă dreptul de a modifica prezentul regulament fără o notificare prealabilă.